Guest Gråtass Skrevet 15. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2015 Av forskjellige årsaker leter vi fortsatt etter et varig hjem til schäferhunden Flint. Han er en myk og trivelig herremann som er født for snart ett år siden. Flint selges som familiehund og turkamerat, da han har lite drifter og er litt redd for glatte gulv. Han overvinner med erfaring, men egner seg derfor ikke til det formålet han ble kjøpt til. Han er ganske barnslig fortsatt, men en høflig og grei hund som går overens med de fleste. Kommer på innkalling, går greit i bånd, rolig inne. Vant med katt, andre hunder, vi har hester og sauer som han ikke bryr seg om. Flint selges for valpepris.Ta kontakt på PM for informasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 16. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2015 Av forskjellige årsaker leter vi fortsatt etter et varig hjem til schäferhunden Flint. Han er en myk og trivelig herremann som er født for snart ett år siden. Flint selges som familiehund og turkamerat, da han har lite drifter og er litt redd for glatte gulv. Han overvinner med erfaring, men egner seg derfor ikke til det formålet han ble kjøpt til. Han er ganske barnslig fortsatt, men en høflig og grei hund som går overens med de fleste. Kommer på innkalling, går greit i bånd, rolig inne. Vant med katt, andre hunder, vi har hester og sauer som han ikke bryr seg om. Flint selges for valpepris. Ta kontakt på PM for informasjon. Fristet! Kan ikke du ha en sånn en til salgs den dagen jeg faktisk HAR mulighet til å skaffe meg en schäfer? Lykke til med salget, håper han finner et hjem som passer ham perfekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 16. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2015 Fristet! Kan ikke du ha en sånn en til salgs den dagen jeg faktisk HAR mulighet til å skaffe meg en schäfer? Lykke til med salget, håper han finner et hjem som passer ham perfekt. Sannsynligvis ikke, desverre. Så best å slå til nå ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 16. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2015 Er han tenkendes til å f. eks kunne gå LP? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 17. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2015 Ja han er en hund som kan ha stor glede av å trene både lp og bruks, ikke til landslagsnivå, men for gøy. Edit: Jeg mener at han er en perfekt førstegangs schäfer til noen som vil ha en snill og grei hund til hobby og turer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 18. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2015 Jeg håper på napp, ihvertfall interesse for han i løpet av denne uka, for ellers reiser han tilbake til oppdretter i Danmark på søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts