Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder fra utstillingen i Pingvinhallen (Sandefjord)


Basse

Recommended Posts

Tok endel bilder av andre hunder i dag jeg åsså, lurer på om det er Mona som er på det ene, men vet ikke :)

Å så var det noen av en Borzoi...

Så tror jeg at jeg så sheriff, Miko snusa på han, vet ikke om mamma'n han's fikk det med seg :D

Turde ikke spørre om det var han :)

Åssen så borzoien ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flotte bilder men må bare spørre, bruker dere blitz når dere tar bilder innendørs?

sånn som inne i haller på utstillinger så blir bildene ti ganger bedre uten blitz i hvertfall om hundene er i ringen og en står på litt avstand(bildene blir faktisk lysere uten blitz).

og til alle gratulerer med utstillings resultatene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flotte bilder men må bare spørre, bruker dere blitz når dere tar bilder innendørs?

sånn som inne i haller på utstillinger så blir bildene ti ganger bedre uten blitz i hvertfall om hundene er i ringen og en står på litt avstand(bildene blir faktisk lysere uten blitz).

og til alle gratulerer med utstillings resultatene. :(

Jeg brukte blits ja :(

*prøve å skru av blits neste gang*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sheriff var der vettu, jeg fikk ikke med meg noe jeg føler jeg. Så det er helt riktig, jeg så det ikke.

De jeg så snurten av var, Julie, Mona og Anders. Miko, men viste det ikke før nå (jeg så han i ringen og da tenkte jeg: nydelige farger på den papillonen der), Line og Felix, en wippet kjente jeg igjen og Lill og hennes Borzoi, hun Tine Therese med Nana var å hilste på Sheriff. vet ikke om hun er her på sonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...