Gå til innhold
Hundesonen.no

Cita/Tia-pass 23. juni til 3. juli


Benedicte
 Share

Recommended Posts

Vi skal til Spania i denne perioden, og har allerede ordnet pass til lille basenji, men Cita og Tia trenger også pass (trenger ikke å være samme sted).

Cita er en 12 år gammel labradortispe, og verdens enkleste sjel. Hun er lydig, rolig, snill og tilpasningsdyktig, og potensielt verdens greieste hund å ha i hus :P

Tia er en 8 år gammel crazy aussiedame. Hun må passes av noen med litt mer erfaring, ettersom hun tar seg veldig tilrette om hun har muligheten til det. Hun er veldig glad i mennesker, og elsker andre hunder, men kan være litt voldsom for mange (både for hund og menneske :P ). Hun vet ikke hva pent-i-bånd-betyr, ettersom hun alltid går enten løs eller i trekksele. Men hun er veldig sjarmerende og søt da. :lol:

2788_94887406302_719494_n.jpg?oh=e37eee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om ikke Tia blir litt i overkant for Foxy, hun er ikke så glad i ivrige hunder (men sier som regel bare ifra på en ok måte og trekker seg unna). Men siden det er snakk om mer enn en helg så hadde det nok vært Cita som eventuelt hadde passet best inn her :) Hvordan er hun alene hjemme? Stille? Holder hun en arbeidsdag? Jeg har ikke fått turnusen ennå, men jobber fulltid i den perioden - så er borte i omtrent 9 timer når jeg er på jobb (dag eller kveld).
Hvis jeg husker rett så bor dere bokstavelig talt rett nedi gata omtrent, så vi kunne jo treffes for å se om de går godt overens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om ikke Tia blir litt i overkant for Foxy, hun er ikke så glad i ivrige hunder (men sier som regel bare ifra på en ok måte og trekker seg unna). Men siden det er snakk om mer enn en helg så hadde det nok vært Cita som eventuelt hadde passet best inn her :) Hvordan er hun alene hjemme? Stille? Holder hun en arbeidsdag? Jeg har ikke fått turnusen ennå, men jobber fulltid i den perioden - så er borte i omtrent 9 timer når jeg er på jobb (dag eller kveld).

Hvis jeg husker rett så bor dere bokstavelig talt rett nedi gata omtrent, så vi kunne jo treffes for å se om de går godt overens?

Takk for at du tilbyr deg :)

Begge to går bra alene hjemme, er stille og holder fint ut en hel arbeidsdag, men Cita er allerede "kapret" (luksus for meg :lol: ) :) Tia kan nok bli litt i overkant for Foxy, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...