Gå til innhold
Hundesonen.no

Blondie's hofte og ryggsmerter


Recommended Posts

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takk igjen, alle sammen. Sonen er god <3 Nå er hun blitt mye bedre. Hun hadde en runde i hagen der hun løp rundt og var så glad og fornøyd  Hun hopper opp og ned av sofaen av og til, og virker mye

Jeg har merket bedring hos Blondie allerede etter andre sprøyte Nå kan jeg presse på punktet hvor hun har vondt og det skal mye mer til før hun viser ubehag. Ingen lyd lengre, hun bare snur seg og be

Nå har vi gått over til bare onsior. Hun virker mye bedre fremdeles ? De siste dagene har hun vært veldig ustød i bakparten og jeg har vært redd det har vært en slags begynnende lammelse, uten at jeg

Posted Images

Nå har vi gått over til bare onsior. Hun virker mye bedre fremdeles ? De siste dagene har hun vært veldig ustød i bakparten og jeg har vært redd det har vært en slags begynnende lammelse, uten at jeg helt vet om det går an. Men etter at vi har gått over på onsior er ikke det et problem lenger. Så jeg tror rett og slett det var en bivirkning av medisinene. 

Hun skal få helt ro en uke til før jeg våger meg ut på miniturer. Jeg husker jeg overvurderte henne sist og tok henne for raskt med på turer. Denne gangen skal vi ta tiden til hjelp. 

Endret av MegaMarie
  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra hun er bedre! Så ikke godt ut på det øverste bildet... ?

Kan hende hun har hatt en liten hevelse som har gjort at hun har blitt ustø,  onsior er jo betennelsesdempende så det + tid har sikkert hjulpet på?

Håper dere slipper en slik omgang igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Lola Pagola said:

Så bra hun er bedre! Så ikke godt ut på det øverste bildet... ?

Kan hende hun har hatt en liten hevelse som har gjort at hun har blitt ustø,  onsior er jo betennelsesdempende så det + tid har sikkert hjulpet på?

Håper dere slipper en slik omgang igjen! :)

Nei, det så helt forferdelig ut. Aldri sett henne slik før. Første dagen vi drog til veterinæren så hun ikke slik ut. Hun ble sånn utover kvelden den første dagen, og natten. Derfor jeg følte jeg måtte inn dagen etter også, for hun så jo mye verre ut!

Ja, muligens. Hun har gått på onsior hele tiden, men ja, kanskje tiden har hjulpet og. 

Takk, det håper jeg og. Det er så skummelt når det kommer så brått på, og plutselig får man høre fra veterinæren at man må tenke på hvor langt man skal la det gå. Jeg har alltid tenkt at om jeg en dag måtte avlive en hund fordi livet deres ikke var godt nok lenger så hadde jeg trodd det ville komme gradvis, og ikke så brått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...