plutte Skrevet 1. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2015 Den som gir seg er ein dritt! Vil nokon med? Kva tema vil me ha? Forslag, kom gjerne med fleire! Liten blendaropning Stor blendaropning Brennvidde Fart Bevegelse Portrett Landskap Tekstur Lang lukkertid Kort lukkertid Linjer Kontraster Stort som lite/Lite som stort Motlys Nattfoto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 1. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2015 Lang lukkertid, det er morsomt å utforske 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 1. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2015 Det er eg gjerne med på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 2. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2015 Jeg og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 2. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2015 Då seier me det, då! Lang lukkings it is!Alle som vil kan hive seg med! og lang er eit relativt begrep, eg skal ha fjorten dagar, minst. Eller kanskje litt mindre. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts