Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan hundeeiere er så trange i nøtta og har hundene løse jeg. Blir frustrert av latskapen og idioten..

Forferdelig for dyra, og forferdelig for bonden :(

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan hundeeiere er så trange i nøtta og har hundene løse jeg. Blir frustrert av latskapen og idioten..

Forferdelig for dyra, og forferdelig for bonden :(

Hundeeier uttaler til fvn at de var i bånd, men slet seg (...)

Skrevet

Hundeeier uttaler til fvn at de var i bånd, men slet seg (...)

Da håper jeg de har lært at de må ha sterkere utstyr og dobbeltsikringer...
Skrevet

Da håper jeg de har lært at de må ha sterkere utstyr og dobbeltsikringer...

"Eg måtte berre avlive dei. Det nyttar ikkje når dei først har fått smaken. Det går på instinktet. Det var snille hundar, og dei var i band då dei var på tur. Men dei klarte å rive seg laus og sprang etter dyra, seier eigaren til Fædrelandsvennen."

Skrevet

Dette er nok bare en av mange flere som kommer utover sessongen. Noen er sikkert uhell, men de fleste er nok "uhell". Skjønner heller ikke at det ikke går an å lære, samme leksa hvert år, mange ganger.

Skrevet

"Eg måtte berre avlive dei. Det nyttar ikkje når dei først har fått smaken. Det går på instinktet. Det var snille hundar, og dei var i band då dei var på tur. Men dei klarte å rive seg laus og sprang etter dyra, seier eigaren til Fædrelandsvennen."

Da fant jeg artikkelen også. Måtte søke opp, for kom ikke inn på linken.

En eier som tar ansvar ihvertfall!

Er no nok dessverre ikke siste tilfellet i år. Utrolig synd at sløvskap går utover dyrene :( Men dette var tydeligvis et uhell da