Lunatic Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Jeg har litt diverse hundeutstyr jeg ikke bruker, så det kan jo like gjerne selges. Hvitt halsbånd med perler/diamanter. Brukt en gang, er som nytt. 150,- (koster 400 nytt) Størrelse: ca 47-53cm Brunt lærhalsbånd. 50,- Størrelse: 50-55cm Rosa Hurtta Lifeguard-sele. Pent brukt. 70,- Størrelse: 90 Brun og rød Hurtta Collection-sele. Litt tyggemerker på den ene siden, ellers pent brukt. 30,- Størrelse: 70 Grønn Puppia-størrelse. Pent brukt. 100,- Størrelse: L Lilla Julius K9-sele.Pent brukt, men refleksen på forsiden begynner å løsne. 200,- Størrelse: 2 Munnkurv i plast. Svært lite brukt. 40,- Størrelse: 7,5cm over snuta. ca 12cm under snuta. 8cm foran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Kan jeg kjøpe den rosa hurtta selen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 22. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Kan jeg kjøpe den rosa hurtta selen? Helt klart! Sender deg PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts