SiriEveline Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Bare 2 dager igjen til fristen går ut! Torsdag 23/04-15 er absolutt siste frist! MELD PÅ! For påmelding gå inn på http://web2.nkk.no/no/arrangor+_frivillig/utstilling/terminliste_inkl_lp_og_ag/ 02.05.2015 står Fellesutstillingen under Norsk Breton Klubb, velg så Påmelding på web og så guider NKK deg gjennom resten PS: Ved spørsmål ikke nøl med å ta kontakt! Utstillingen er for de fleste gruppe 7 hunder, se komplett liste i annonse. RUR = raser uten raseklubb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Hm... mulig jeg kanskje skal melde på urokråka her, som første valpeshow 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Hm... mulig jeg kanskje skal melde på urokråka her, som første valpeshow Ja!! Håper virkelig jeg kan komme selv (men kommer an på mageboeren), hadde vært gøy å få sett Tundra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Ja! Håper virkelig jeg kan komme selv (men kommer an på mageboeren), hadde vært gøy å få sett Tundra! meldte på jeg, fikk med meg typen, så da blir det mye kortere reisevei å 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 26. April 2015 Rapporter Share Skrevet 26. April 2015 Helt sikkert feil tråd å gnåle om slikt i, men hva har jaktfolket egentlig på seg på utstillinger? Har skjønt de kanskje ikke er like pent kledd som de med whippet og slikt? (ja, jeg er litt nervøs for å nå stille ut pointer x) ) Ser forresten Tundra er den eneste pointervalpen som er påmeldt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 26. April 2015 Rapporter Share Skrevet 26. April 2015 De har på seg akkurat det de føler for Gjerne turklær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Helt sikkert feil tråd å gnåle om slikt i, men hva har jaktfolket egentlig på seg på utstillinger? Har skjønt de kanskje ikke er like pent kledd som de med whippet og slikt? (ja, jeg er litt nervøs for å nå stille ut pointer x) ) Ser forresten Tundra er den eneste pointervalpen som er påmeldt Vanlig tøy. Noen pynter seg, men det er få Husk at utstillingen er utendørs. Jeg kommer og du får bare hilse på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 De har på seg akkurat det de føler for Gjerne turklær Vanlig tøy. Noen pynter seg, men det er få Husk at utstillingen er utendørs. Jeg kommer og du får bare hilse på Lurer på om jeg safer på vanlige klær jeg da, for føler ikke akkurat for å stikke meg ut med penklær gitt Men satser på pent vær, så er det bare å ta tak i meg om du ser meg, for jeg er sikkert litt stressa, som vanlig på utstillinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts