Gå til innhold
Hundesonen.no

Lufter du hunden før den ber om det selv?


Mirai
 Share

Recommended Posts

Guest lijenta

Ja og nei. Lufter dem alltid før jeg skal reise bort men hvis jeg sover utpå så vekker han meg gjerne og vil ut for han vil gjerne sove om kvelden og jeg er utpreget b menneske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lufter i grunnen til noenlunde faste tider hver dag. Sjelden de ber om å få gå ut. Er bare en del av hverdagsrutinene

Skulle jeg venta til Stina sa i fra at hun måtte ut, hadde vi gått tur to ganger i løpet av ei uke. Så nei, her venter vi ikke.

Ja det gjør jeg, rett og slett fordi jeg lufter når det passer for meg. Lufter selvsagt ekstra om de hinter om det, men stort sett så holder det med de luftingene jeg tar "innimellom" når jeg har hend

Ja, selvfølgelig gjør jeg det. Det er ikke slik at jeg sitter og ser på klokken "oi, nå har det gått to timer og niogfemtiminutter siden vi luftet sist, nå må vi ut igjen", men jeg tar dem ut med (u)jevne mellomrom. F.eks. før jeg skal noe sted, eller når jeg kommer hjem fra jobb, og før jeg legger meg osv. Det hender jo at de gir beskjed, men det er sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. Luna er bare med på de faste turene våre. Hun er jo voksen og klarer fint å holde seg. Nyx er jo en del yngre. Hun er med på de faste turene, men må fortsatt ut litt mer enn det. Hun er heldigvis veldig flink til å si ifra, så hun får lufte seg selv litt innimellom når hun sier ifra :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...