Gå til innhold
Hundesonen.no

Tightrope - progresjon


Recommended Posts

Lunah ble operert for snart 2,5 uke siden. Hun hadde en voldsom fremgang de første dagene/uka, der hun hele tiden brukte foten mer og mer. Nå synes jeg det har stagnert litt og hun halter fortsatt endel. Hvor lang tid er det vanlig at de halter i etterkant av en slik operasjon?

Vi har fulgt treningsopplegget til punkt og prikke og hele tiden forsøkt å ikke gå for fort frem, men det er en veldig eksplosiv hund, og hun har hatt et par tilfeller der hun har sklidd på gulvet. Jeg er veldig bekymret nå for at det skal ha ødelagt mye, men har igrunn ingen forutsetninger for å vurdere noe som helst. Har noen her erfaring med denne type operasjon og hvor raskt hunden ble bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke til den aktuelle operasjonen, men på generelt grunnlag vil all rehabilitering bære preg av sterk fremgang den første tiden, for deretter å gå saktere. Du kan kanskje kontakte veterinæren som opererte for å høre om hvilken fremgang du kan forvente i denne fasen, og hvor langt tid det vil ta før hun når forventet prognose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...