Rebecca Hansen Skrevet 23. Mars 2015 Rapporter Skrevet 23. Mars 2015 Jeg skal hente valp i mai av rasen finsk lapphund og trenger råd angående sherpa bag. Noen som har noen gode å anbefale? Hvor streng var de? Vil en valp av denne rasen få plass i en i str i M? Takk for svar Siter
simira Skrevet 23. Mars 2015 Rapporter Skrevet 23. Mars 2015 Vi har en egen flytråd her: http://hundesonen.no/forum/topic/51832-hjelp-jeg-skal-ut-og-fly-med-hunden-min/ Siter
Aslan Skrevet 23. Mars 2015 Rapporter Skrevet 23. Mars 2015 Du har allerede fått svar i tråden @simira linker til Siter
Line Einvik Løbersli Skrevet 25. Mars 2015 Rapporter Skrevet 25. Mars 2015 Tror ikke du får ha en Shera bag M på fly. Tror de fleste fly har maxhøyde på 24-26 cm Siter
tutle Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Tror ikke du får ha en Shera bag M på fly. Tror de fleste fly har maxhøyde på 24-26 cm I utgangspunktet er det small i Sherpabagene som er den største som samtidig er innenfor kravene, men når buret er i tøy og ikke har stålramme er det mulig å presse de litt i kantene, komprimere der det trengs om du skjønner, og da er buret akkuratt innafor gråsonen Siter
Recommended Posts