SiriEveline Skrevet 18. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2015 Etter å ha lest her er jeg veldig i tvil om at ES Pelle har denne i S. Må isåfall være S/M.Han er omtrent på str med T, 25kg og 60cm høy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 20. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2015 Lenge siden jeg har sett Dany. Fikk målt dyret nå. Hun er ca 35 cm i hals, 59 cm rundt brystet og rundt 41-42 cm i ryggen. Målt til 45,5 cm på spesialen, veier ca 14-15 kg. Du som har erfaring med disse selene, hva tror du? Sent from my iPhone using Tapatalk Da er det konstatert at selener akkurat litt for liten til Gneis. De må jo være rare i størrelsen? Odin er ca. 30 rundt halsen, og den satt ganske ok der, men det er jo plass til to Odiner i resten av selen. Håper jeg får sendt den i retur, tror ikke jeg gidder å styre med å håpe at en SX kanskje passer Odin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts