Shlush Skrevet 11. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2015 sjekk ut takventil ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 11. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2015 Jeg kjøpte meg ei datavifte som jeg monterte i skilleveggen og koblet til bilen.. Da var det med bryter jeg kunne styre hastigheten på vifta med.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 15. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2015 Tankventil er planen og datavifte var jo genialt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2015 Jeg har akkurat kjøpt meg transporter med takventil. Ettersom jeg henta den i går er den ikke veldig utprøvd, men så langt syns jeg den virker veldig bra. Har både varm og kald luft og kan både blåse inn luft og trekke lufta ut (trekke ut er sikkert smart med våte bikkjer baki der ). Jeg har en plan om å borre ett bittelite hull i pleksiglasset for å tre gjennom en ledning til ett termometer så jeg kan følge med på temperaturen baki der uten å måtte stoppe og gå bak og kjenne, men så langt virker det som om vifta gjør jobben sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2015 Jeg kjøpte meg ei datavifte som jeg monterte i skilleveggen og koblet til bilen.. Da var det med bryter jeg kunne styre hastigheten på vifta med.. Sent from my iPhone using Tapatalk bilde?? :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts