julnil Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 Synes rasen er herlig med mye fart i det ene øyeblikket, og skikkelige sofagriser i det neste. Elsker kos, elsker å være med overalt og utrolig lette hunder å ha med å gjøre. Sier ikke neitakk til tur i skog og mark heller. Mine holder jeg kortklippet da de er masse i fjæra og i skogen å løper Velger du en seriøs norsk oppdretter, får du mange herlige individer å velge mellom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 @Shlush Der er derfor jeg skriver at man bør møte hundene i flere miljø. Men at man trenger å gå til sverige for å få en okey cc stemte i alle fall ikke for noen år siden. Og jeg tviler på at alle de trivlige jeg treffer er fra sverige En fin start for en som er ny i miljøet kan være å dra på utstilling og hilse på cc'er. Er det noen som utmerker seg, så spør hvem som er oppdretter (enten den utmerker seg positivt eller negativt). Ikke ta dårlig sosialisering som en unnskyldning på dårlig adferd og redsel hos en hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest HestHundKatt Skrevet 2. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2015 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest HestHundKatt Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2015 Tusen takk for svar Jeg har ikke hatt mulighet til å skrive før i dag. Jeg har vært i "ødemarka", og tok bare med min gamle tlf. Det viste seg at bl.a Hundesonen ikke fungerte helt på den tlf. Skjermbildet hoppet opp og ned, så det var umulig å skrive Jeg har blitt veldig syk, så jeg kan ikke få meg hund likevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts