Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Har ryddet litt i hundeutstyret og funnet frem noe som jeg ikke lenger har bruk for.

Blått dekken med grønt fleecefór (60cm) - 50kr

selges11of12_zpscbff815f.jpg

Belcando treningsvest i str S (hel og pen, med mange praktiske lommer) - 400kr

selges9of12_zpse0af96c8.jpg

selges10of12_zps6cfa7cfc.jpg

Apportbukker - 50kr per treapport. (metallapport og nederste treapport er solgt)

selges2of12_zps64c83bfc.jpg

Gummi pinne for lek - 20kr

selges6of12_zps23837098.jpg

Kjegler

Fra venstre: 4 for 40kr, midterste kjeglene er solgt, 4 for 100kr (x 2)

selges1of12_zps51e3deec.jpg

Kong med snor: 50kr stk. Ball: 20kr

selges5of12_zps5b79ce2e.jpg

Hjemmelagde leker

Flerfarget leke er solgt. Blå 40kr

selges3of12_zpsedc77463.jpg

Bitepølser

Liten kr 10. Stor 150kr

selges4of12_zps4a9cc94c.jpg

Jeg bor like utenfor Lillestrøm (Blystadlia), så kan evt møte noen i nærheten, eller du kan komme å hente hjemme hos meg. Jeg kan også sende, men da betaler kjøper frakt.

Er det noe du har lyst på, men uenig i pris? Send meg en PM så blir vi nok enig om noe :)

Skrevet

Jeg vil gjerne ha metallapport, den minst slitte treapporten, kjeglene i midten og flerfarget hjemmelagd hundeleke :)

Jeg skal innover til Lillestrøm om et par uker. Går det greit at jeg kommer innom deg da?

Skrevet

Jeg vil gjerne ha metallapport, den minst slitte treapporten, kjeglene i midten og flerfarget hjemmelagd hundeleke :)

Jeg skal innover til Lillestrøm om et par uker. Går det greit at jeg kommer innom deg da?

Ja, det skal gå bra :) Alt utstyret ligger hos foreldrene mine, så skal få dratt å hentet det. Så sier du bare ifra når det passer å komme innom :) Jeg reiser bort 14.mars, så helst før det.

Skrevet

Ja, det skal gå bra :) Alt utstyret ligger hos foreldrene mine, så skal få dratt å hentet det. Så sier du bare ifra når det passer å komme innom :) Jeg reiser bort 14.mars, så helst før det.

Det blir før 14. mars ja, så det skulle ikke være noe problem :) Sier fra når jeg vet nøyaktig når det blir!

Skrevet

Det blir før 14. mars ja, så det skulle ikke være noe problem :) Sier fra når jeg vet nøyaktig når det blir!

Send meg en PM når du vet no mer :) Men da er de tingene holdt av til deg hvertfall.

• Like 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...