MiO Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Skrevet 17. Februar 2015 http://www.teknofil.no/artikler/hunden-din-er-smartere-enn-du-tror/167633 I et forsøk gjort av forskere: "Det viste seg at hundene klarte å kjenne igjen ansiktsuttrykkene i bilder av vidt forskjellige mennesker i 70 til 80 prosent av tilfellene." Det var hovedsaklig Border Collier som ble brukt i forsøket. 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Skrevet 17. Februar 2015 De kunne hatt med shibaer også, altså. 1 Siter
Margrete Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Skrevet 17. Februar 2015 jeg viste det var en grunn til at jeg smiler og får masse respons under trening, og når jeg er sur på trening så feiler jeg henne. Ja, det har vært bevist, fordi jeg viste dette før denne forskningen Veldig enkelt å belønne og feile dem under konkurranse INGEN kan ta deg for å være fornøyd eller sur under en øvelse! Fått kommentarer da 2 Siter
Recommended Posts