Gå til innhold
Hundesonen.no

Regelverk/lover i hundeklubber tilknyttet NKK

Recommended Posts

Skrevet

Hei,

eg har vore inne å lest her ei stund, men knapt vore aktiv før. Men eg har sett at det er litt folk her som er med i styre og stell i ulike hundeklubber, og hadde satt pris på om eg kunne fått nokre innspel.. NKK har ein obligatorisk lovmal for NKKs medlemsklubber - er det mulig for medlemsklubber å likevell velge å sjå vekk frå denne? Eller er klubbane pålagt å følgje denne malen? I lovmalen står det nemlig at det skal føres protokoll over styremøtene og at desse skal vere tilgjengelige for medlemmene og NKK. Det gjer raseklubben min, og eg setter pris på å kunne følgje litt med på kva som skjer. Men lokal/geografisk hundeklubb gjer ikkje det. Om det er obligatorisk bør det jo vere lett å få det innført.. (Og det nærmer seg årsmøte..)

Skrevet

Trudde det var vanleg å legge ut i det minste referat frå møter? Det vert gjort i vår klubb. Det fungerer jo som ein protokoll.

Skrevet

Takk for svar :)

Ja, møtereferater er supert, men dessverre mangelvare. Og det er jo litt dumt. Har tenkt å ta dette opp på årsmøtet, og dersom klubben må forholde seg til lovmalen til NKK så bør det vere enkelt å få innført. Men greitt å vite om det kan bli avføyd med eit "det gjelder ikkje hos oss for det står ikkje i lovene våre" . Eg rekner med at det kan gjeres tilpasninger til malen, men trudde at malen var eit slags minste-krav.