Gå til innhold
Hundesonen.no

Blodpropp


Recommended Posts

Hei. Lurer på om noen har vært borti blodpropp hos hund? Har ei tipse som har fått blodpropp i ryggen./ryggmargen,får mer svar fra vetrinær i morgen. Hun har mistet følelsen i venstre bakben. Dyrlegen virket ikke veldig optimistisk. Men vil gjerne høre fra noen som har erfaring med det. Dyrlegen sa også at operasjon ikke er aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti ett par tilfeller. En som ble avlivet. Hvorfor husker jeg ikke, men tror den ble lam i bakparten og det var vel ikke helt aktuelt å oppere. En som fikk blodpropp etter operasjon, gikk bra med denne. Også en som døde uten forvarsel, men det ble fastsatt i ettertid at det var blodpropp. De to første er tilfeller som kom inn på klinikken på skolen og siste var en kompis sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hunden min gikk på egne ben ut av Jeløy dyreklinikk sist mandag etter å ha vært helt lammet i hele bakparten etter en blodpropp i ryggen. Hun har fremdeles litt sjanglete gange, men etter opptrening regner vi med at hun blir som før :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 years later...
På 2/28/2015 at 2:28 AM, Lisbeth skrev:

Hunden min gikk på egne ben ut av Jeløy dyreklinikk sist mandag etter å ha vært helt lammet i hele bakparten etter en blodpropp i ryggen. Hun har fremdeles litt sjanglete gange, men etter opptrening regner vi med at hun blir som før :)

Hei Lisbeth 

Jeg ser dette er er en gammel kommentar men dette har skjedd med min hund nå

på fredag. Vi var på jeløy og tok MR hvor skaden ble påvist. Hvilken behandling / medisiner fikk din hund? Ble den plutselig bra? Min hund er blitt delvis lam i bakbein og benet foran på samme side fungerer nesten ikke.. vi mistet helt håpet til jeg leste din kommentar.. hører fra deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...