Lunatic Skrevet 8. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2015 Sikker på at oppdretter ikke lurte deg og solgte deg kenguru? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 8. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2015 Mulig det er en blandings Håper den er røytefri i såfall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 12. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2015 Nesten junior Ikke så ofte den står helt stille (sekundet før Linerlejakt ) 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 12. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2015 Jeg bare elsker de ørene! Minner meg nesten om en kanin vi hadde da jeg var yngre. Han het Kaninus Hengeøre og hadde ett øre opp og ett øre ned Elsker pelsen hennes! Hun ser bare så nydelig ut Borzoi er min guilty pleasure-hund og jeg vil ha en sånn som hu der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 12. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2015 Jeg bare elsker de ørene! Minner meg nesten om en kanin vi hadde da jeg var yngre. Han het Kaninus Hengeøre og hadde ett øre opp og ett øre ned Elsker pelsen hennes! Hun ser bare så nydelig ut Borzoi er min guilty pleasure-hund og jeg vil ha en sånn som hu der Oppdretteren hennes har noen sånne nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 12. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2015 Slutt a! (Hvor i verden?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 12. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2015 Polen. Jeg tok en sjanse , han lager veldig typelike hunder og er veterinær selv så da konkluderte jeg med at så helt ravgalt blir det vel ikke :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 12. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2015 Polen. Jeg tok en sjanse , han lager veldig typelike hunder og er veterinær selv så da konkluderte jeg med at så helt ravgalt blir det vel ikke :/ Polen er jo ikke så langt det! Er du ikke fornøyd da? Hun ser jo bare skikkelig fin og tullerusk ut Sånn gor min egen del har jeg virkelig ikke plass til en gigamynde pr nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 12. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2015 De er sammenleggbare når de blir voksne Er bare de første åra de tar mye plass Jo storveis fornøyd ,sosial og enkel på alle måter. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 19. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2015 Fineste lille jentefisen 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 27. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2015 Fremdeles liv i leiren Veldig pen Også gamle Walter De gamle er best 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 27. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2015 Fart og spenning i den der :D !!! Men Walter de gamle er alltid best de!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 27. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2015 Ja 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 24. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2015 Bildedagbok for mai / juni / Juli. I slutten av mai var vi en tur på vestheiene , Pippilotta var henrykt over å se snø igjen og denne gangen tok hun rotta på Terkel Sist det var snø var hun så lita og skjør at jeg måtte begrense hvor mye han fikk herje med / jakte henne I juli var vi en tur i Danmark med Mumle Mu på Lure Coursing og utstilling. Over 30 grader og helt horribelt varmt . Pippilotta var flink , 3.bt av 9 tisper med ck , reservecert og junior cert . Så da blir det et par turer til til Danmark for å få ett til til junior klubb championat 10 mnd gammel . Danmark er færre kilometer kjøring for meg enn Leto og tilbudet over dammen er bedre Vesthei siste helgen i mai Ålborg med venner Gutta koker 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 24. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2015 De er så rar-pene! (kompliment altså, de er kjempefine!) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 24. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2015 Og så mange forskjellige typer, det er moro med så stort spenn i rasen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 25. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2015 Hun hvite der kunne jeg faktisk tenkt meg å hatt veldig, veldig fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 26. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2015 Hun hvite der kunne jeg faktisk tenkt meg å hatt veldig, veldig fin Veldig fin og helt vill En liten del av meg gleder seg til hun blir rolig og voksen om et par tre års tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 28. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Tiden flyr Pippilotta har blitt ett helt år allerede , er fullcertet på små cert , har fått ett dansk junior cert og skal begynne på LC karrieren sin neste helg 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Så vakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Hun er så fin altså! Og ser ikke skrullete ut i det hele tatt på disse bildene, veldig uvant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Nydelig hun er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts