Malamuten Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Noen som vet hvordan det bruker og være for slike tilleggsforsikringer? Rehab, medisin, liv, avl osv? Er det slik at de må tegnes med en gang/før hunden er fire mnd eller kan man bestille slike senere og få full dekning fortsatt (så fremt det ikke er noe galt med hunden når man tegner de selvsagt) ? Evt andre reservasjoner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Medisin og rehab tegner man når man vil, antar det vil være reservasjon mot til som har vært før man tegnet den. Bestilte det på gutta for to år siden og får dekket alt nytt..var ikke noe galt før da så de har ingen reservasjoner mot noe. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Litt over 100kr ekstra for medisin og rehab (pr stk) her, tror jeg kunne endre på det ved hvert hovedforfall hvertfall.Dette var agria forøvrig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Liv og avl dekkes i hvert fall fullt, selv om hunden ikke er forsikret fra valpestadiet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Avlsforsikring hos et selskap må i hvert fall tegnes minimum x ant mnd før en evnt parring for å dekke fødselshjelp/keisersnitt. Husker ikke hvilket selskap det var dessverre. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 4. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Takk for svar alle, det sto så lite om det inne hos agria og da ble jeg usikker på om det var det som gjaldt eller om jeg var dårlig til å lete frem vilkår, men da virker det som om alle kan bestilles etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts