Gå til innhold
Hundesonen.no

Treningsamling uten instruktør 08-10.05.2015 Torpo

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har fått en ekstraregning på en del tusen for å få bilen EU-godkjent, så jeg måtte trekke meg :( Men neste år :aww:

Skrevet

Jeg har fått en ekstraregning på en del tusen for å få bilen EU-godkjent, så jeg måtte trekke meg :( Men neste år :aww:

Æsj... :(

Skrevet

Æsj... :(

Ja! Jeg syns det snart er på tide at jeg får en tlf fra Hamar, slik at jeg slipper å prioritere :aww: Men vi kan ta en tur i de dype skoger i Hedmarken i påsken? Jeg er jo i området da, som vanlig :D

Skrevet

Ja! Jeg syns det snart er på tide at jeg får en tlf fra Hamar, slik at jeg slipper å prioritere :aww: Men vi kan ta en tur i de dype skoger i Hedmarken i påsken? Jeg er jo i området da, som vanlig :D

Jeg kan godt ringe deg fra Hamar når jeg er på jobb, jeg altså... men det var kanskje ikke en SÅNN telefon du ønsket deg :aww:. Men tur i påsken er vi definitivt med på altså :).

• Like 1
Skrevet

Jeg kan godt ringe deg fra Hamar når jeg er på jobb, jeg altså... men det var kanskje ikke en SÅNN telefon du ønsket deg :aww:. Men tur i påsken er vi definitivt med på altså :).

:lol: :lol: ikke akkurat nei :D

Skrevet

Æsj så kjedelig!

Neste år satser jeg på å bli med igjen også :)

• Like 1
Skrevet

Æsj så kjedelig Malinka :(

Men en annen gang! (eller Siri kan ringe fra Hamar, men det er kanskje ikke så snilt å utgi seg som annet enn Siri da :lol: )

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...