MegaMarie Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Verdens snilleste Tidi er på jakt etter noen som kunne tenke å passe henne en langhelg Hun er en aktiv liten frøken, men klarer fint også rolige dager. Hun kan fint gå løs og er veldig lydig. Båndtur er hun ikke så flink på, spesielt ikke langs bilveier da hun er redd biler. Snill med andre hunder. Inne er hun stort sett rolig, leker av til litt. Jeg reiser tidlig på morgenen torsdag den 12, så hun kan leveres dagen før om det er mer aktuelt. Mandag kommer jeg hjem tidlig, så hun kan hentes ganske tidlig på dagen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Jeg kan passe hvis ingen andre dukker opp :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 29. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Jeg kan passe hvis ingen andre dukker opp :-) Gjerne Skal vi treffes en dag så vi ser om hundene går overens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Det kan vi:-) gi en lyd når det passer for deg jeg har også muligheten til å lempe Koda hos min mor, så Tidig eventuelt blir alene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Send hun til molde evt :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 29. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Det kan vi:-) gi en lyd når det passer for deg jeg har også muligheten til å lempe Koda hos min mor, så Tidig eventuelt blir alene Jeg kan ikke tenke meg det blir et problem for hennes del Men det ser vi nå! Jeg sender deg en melding jeg! Send hun til molde evt :-D Haha! Jeg skal ha det i tankene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Jeg er enig med @Shlush! Molde er bare en time unna meg, så da kan jeg plutselig ta meg en spontantur til Molde for å kose Tidi-pels Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2015 Jeg er enig med @Shlush! Molde er bare en time unna meg, så da kan jeg plutselig ta meg en spontantur til Molde for å kose Tidi-pels Haha, så hyggelig at flere vil hilse på henne da Nå har det ordnet seg med Kråka, så det får bli en annen gang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts