SFX Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2015 Dommerlisten for dobbelutstillingen i Letohallen 25.-26. april er nå klar. Arrangør er Norsk Berner Sennenhundklubb og Norsk Dobermann Klub. Se også Facebookeventet, som også holdes oppdatert. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2015 Får se hva UL sier først. Hvis ikke blir det muligens veteran debuten til Talli. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2015 Tusen takk. Har holdt meg unna utstillinger siden han er fullcertet, men skal sjekke dommerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Hvorfor er det uten Siberian på søndag? Klubben har ikke sagt nei til noen i 2015, noe som har blitt opplyst i flere omganger i felles email (var pga forvirring om ant utstillinger pr rase, stor cert eller ikke osv). Den er også satt opp på terminlista, eller var i alle fall for et par dager siden. Kommer i hvert fall på lørdag :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Hvorfor er det uten Siberian på søndag? Klubben har ikke sagt nei til noen i 2015, noe som har blitt opplyst i flere omganger i felles email (var pga forvirring om ant utstillinger pr rase, stor cert eller ikke osv). Den er også satt opp på terminlista, eller var i alle fall for et par dager siden. Kommer i hvert fall på lørdag :-) Ifølge NDK har dere sagt nei Men det går sikkert å rette opp, jeg skal videreformidle beskjed. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 6. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 Finnes det noe info om gruppedommere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 7. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2015 Finnes det noe info om gruppedommere? Vi er rammet av sykdom akkurat nå, men så snart dommeransvarlig er på beina, kommer det gruppedommer-kabal. Dommerlisten er oppdatert, slik at SH også stiller søndag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 16. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2015 Påmeldt lørdagen. Talli debuterer i veteran. Jeg vet hun røyter ned i mai, så selv om jeg egentlig er på nattevakt den helgen så bare måtte jeg melde på *sende Mail til arrangør og spørre om å være sist i ringen* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 26. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Manuell påmeldingsfrist er nå mandag 30. mars - mens elektronisk påmelding ordinær frist er tirsdag 7. april. Om du er redd for at du skal glemme det i påska, må dere jo gjerne melde på i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Iben skal i unghundklassen for første gang på lørdag Så får man se om det var rett avgjørelse eller ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 4. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2015 Husk å melde på, folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henohoi Skrevet 5. April 2015 Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 begge dagene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 5. April 2015 Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 Vi kommer for å hilse på oppdretter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 5. April 2015 Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 Har meldt på på lørdagen. Første utstillingen for Stjerne. Kanskje begynne å trene litt snart? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 6. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 På grunn av flere tilbakemeldinger om tekniske problem med NKKs påmeldingssystem, og etterslep etter påskeferien, har de to arrangørklubbene utsatt ordinær påmeldingsfrist til fredag 10. april. Det er derfor gode muligheter til fremdeles å bli med på denne dobbeltutstillingen, for de som har måttet gi opp underveis Uttrykksikonet smile Ta gjerne kontakt om problemene vedvarer, eller ved andre spørsmål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 6. April 2015 Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 Har faktisk meldt på søndagen. Er usikker på lørdag da jeg er litt ubestemt om jeg skal gå LP med Cina eller utstilling med Frost. Hihi. Er dere i nærheten av belgerringen så kom bort å hils på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 9. April 2015 Rapporter Share Skrevet 9. April 2015 Ikke si det da @SFX ! Vanskelig å sitte på fingrene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 9. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2015 Ikke si det da @SFX ! Vanskelig å sitte på fingrene... La nå de stakkars fingrene få fri, og ikke dovne helt bort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 11. April 2015 Rapporter Share Skrevet 11. April 2015 Har noen gruppedommerlisten lett tilgjengelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 12. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 Har noen gruppedommerlisten lett tilgjengelig? Her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 13. April 2015 Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 @SFX - vet du om det er noen mulighet til å få tatt siste elevarbeidet på ringsekretærutdanningen på utstillingen? Hvor sender jeg i så fall mail? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 13. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 @SFX - vet du om det er noen mulighet til å få tatt siste elevarbeidet på ringsekretærutdanningen på utstillingen? Hvor sender jeg i så fall mail? Jeg har ikke noe med ringpersonale å gjøre, men send en mail til [email protected], hun sitter med den oversikten. Det burde gå greit, jeg ser ikke for meg at vi har elever i bøtter og spann allerede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Noen som vet hvilken dag samojedhundene skal stilles? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Noen som vet hvilken dag samojedhundene skal stilles? Det er 5 på lørdag, vet ikke om det er noen på søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Det er 5 på lørdag, vet ikke om det er noen på søndag Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts