Gå til innhold
Hundesonen.no

HelsiTar Treningsvest


Guest Liquorice
 Share

Recommended Posts

Guest Liquorice

Hei!

Jeg vurderer å kjøpe HelsiTar Treningsvest- er det noen som vil dele sine erfaringer om den?
Leser at de er store i størrelsen- jeg bruker vanligvis small/medium i klær (mer mot small), hvilken størrelse burde jeg kjøpe da?
Store og romslige lommer? Slitesterkt materiale som tåler å vaskes?
(Evt forslag til andre, bedre vester som ikke er noe særlig dyrere enn denne?)
:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Liquorice

Eg har treningsvesten til helsitar, syns den er fantastisk;) Har xl i hurtta sin lifeguardvest og har m i helsitar... ;)

Gode lommar:) Har vaska den en gang, og den er like fin :)

Takk for svar! Det høres jo bra ut :) Er HelsiTar veldig stor i størrelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med min selv om jeg ikke har brukt den så mye enda. Lommene er kjempe fine i str. Jeg er avhengig av stor plass pga min hund forkjærlighet for bounzer kongen og den minste str får plass i lomma, og det er det ikke mange vester som får til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Liquorice

Veldig fornøyd med min selv om jeg ikke har brukt den så mye enda. Lommene er kjempe fine i str. Jeg er avhengig av stor plass pga min hund forkjærlighet for bounzer kongen og den minste str får plass i lomma, og det er det ikke mange vester som får til ;)

Ja, de er veldig store i str, bestill 2-3 str mindre enn du bruker til vanlig :)

Jeg er normalt en xs/s og har den minste størrelsen, knall fin til sommeren :D Plass til en genser under, men ikke noe vintervest.

Takk, dere!

Da blir det nok HelsiTar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...