Tricolor Skrevet 22. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2015 Hvordan skal jeg gå fram for å tilbakestille telefonen til fabrikkinstillinger? Må lage ny Microsoftkonto. Kan jeg gjenopprette i telefonens program, eller må jeg gjøre det via pc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 22. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2015 Innstillinger - om - tilbakestill mobilen, alle innhold blir slettet og du kan logge på med samme konto igjen. Da vil alle bilder osv ligge på driven hvis du har på autolagring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 30. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Takk. Måtte til butikken for å få hjelp. Men et spørsmål til På de andre telefonene mine har det vært en hurtigmetode for å legge om profilen til lydløs. Jeg finner ingen ting i brukermanualen på internett. Fins det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Hvis du holder nede volumknappen kommer det en "rullegardin" øverst. Hvis du trykker på den uten å dra den ned får du opp alternativer til å skru av og på vibrasjon og justere både ringevolum og volum på andre ting Ellers er det bare å holde volumknappen nede til lyden er på 0/vibrasjon 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 4. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Ja, og så var det er dummiespørsmål til :icon_redface:Jeg får ikke til å sende mms. Når jeg går til instillinger-simkort-osv. og skal legge inn mms-apn: Hva er brukernavn og passord? Skal jeg bruke telefonnr. og passordet til "mine sider" i Talkmore? Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Ja, og så var det er dummiespørsmål til :icon_redface:Jeg får ikke til å sende mms. Når jeg går til instillinger-simkort-osv. og skal legge inn mms-apn: Hva er brukernavn og passord? Skal jeg bruke telefonnr. og passordet til "mine sider" i Talkmore? Eller? Ring talkmore så sender de deg oppsett for å fikse det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Eller logg deg inn på "mine sider" og aktiver mms derfra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 22. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2015 Går det an å slette uønskede apps? Hvordan isåfall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts