Gå til innhold
Hundesonen.no

Ferie i Danmark


Helianthus
 Share

Recommended Posts

Siden tråden har fått følgere så kan jeg jo nevne at vi har vært på Skallerup Beach Resort/Skallerup Klit , og det var helt fantastisk! Det eneste negative var at det var litt kaldt i sisten av juni, så vi badet bare inne. Men det positive var at vi fikk stranden nesten for oss selv og hunden kunne gå løs på stranden (fordi det var tomt altså). Stedet er kjempestort, det er stier overalt, skog, mange aktiviteter for barn, spa-avdeling for voksne, badeland, lekeland, en liten bondegård i gangavstand, gps-skattejakt, hinderløype, stor og flott lekeplass med fotballbane, samt flere små lekeplasser plassert rundt omkring. Pizzasjappe med verdens kjedeligste pizza, en relativt bra restaurant med kjempeservice (fikset ta med og stek selv-biffmiddag til oss da vi kom rett før stengetid og ikke hadde verken mat eller drikke), og også en egen voksen-restaurant, og alt unntatt maten var gratis. Ja, og hyttene/husene er veldig flotte. Til og med vedovn og boblebad, som vi ikke brukte i juni :thumbsup:

Grunnen til at vi ikke drar dit i påsken er at de har litt fullt, er ganske dyre og er litt for langt unna legoland, som er noe av målet med turen. Men det er absolutt verdt hver krone, så vi vurderer det nesten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på noen av feriesentrene til Dayz? Var dere fornøyde?

Vi var der når jeg var yngre å husker jeg elsket det! ville være der hvert år.

Masse kjekt å gjøre, fine hytter. vi var på Rønbjerg, der har jeg de beste minnene fra Danmark :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vokst opp med å tilbringe alle høstferiene på Dayz Grønhøj Strand og ELSKET det. Nå etter noen år uten å ha vært der har vi nok en gang startet tradisjonen igjen, bare med den utvidede familien det blir av barn og samboere :)!

Vet dog ikke hvor langt der er fra Legoland da vi aldri dro dit derfra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...