Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Håper virkelig det går bra! God bedring til Juba. :clover:

Skummelt å høre at det kan være så alvorlig å få kennelhoste, da jeg ønsker mynder i fremtiden selv. Trodde det var svært sjeldent at eldre hunder ikke har hatt dette minst en gang i livet, da det jo kan sammenliknes som influensa for oss.

Er skummelt med myndene, de består jo omtrent bare av lunger og lang nese :P Vi har hatt det i flere omganger på våre, men lille Juba er bare 7 måneder, så han har ikke hatt det før.

At hunder er vaksinert, betyr ikke at de ikke kan få kennelhoste, det er greit å huske det og, kanskje.

God bedring til Juba!

Neida, det vet jeg så altfor godt. Alle mine ble vaksinert før innendørssesongen.

Og takk. Juba er heldigvis litt bedre i dag. Nå venter vi på CT av lungen.

• Like 2
Skrevet

Håper, håper, HÅPER inderlig at Jubaluba snart er på sine lange bein igjen og springer galemattias i skogen.

Heldigvis er jeg forskånet fra kennelhoste på mine. Har kun hatt det en gang i mitt myndeliv, men de ble direkte eksponert for syke hunder. Valpene, 6 mnd, hostet 1/2 dag, de voksne 4-5 dager. Ingen av dem var "syke".

• Like 1