Monab88 Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Skrevet 13. Januar 2015 Er det noen her som har tispe med løpetid som har mulighet til å komme til Sørum og Fet dyreklinikk de nærmeste dagene og være lokkedue for en hannhund som skal tappes? Betaler isåfall for kjøreutgifter Siter
Zera Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Skrevet 13. Januar 2015 Jeg har to Så er bare å velge og vrake Siter
Monab88 Skrevet 13. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2015 Bor du langt unna Fetsund? Har du mulighet til å komme dit en dag i uka her? Tar ikke mange sekundene å tappe Siter
Zera Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Skrevet 13. Januar 2015 Bor du langt unna Fetsund? Har du mulighet til å komme dit en dag i uka her? Tar ikke mange sekundene å tappe Jeg bor i Sørumsand, så det er ikke langt. Kan sikkert komme en tur vi. Passer best i dag eller i morgen etter kl 16. Siter
Monab88 Skrevet 13. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2015 Går litt fort i svingene her og må være hos veterinæren klokka 3 i dag, så vi får bare prøve uten. Men tusen takk for at du ville hjelpe! 1 Siter
Tommy Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Skrevet 13. Januar 2015 Jeg bor i Sørumsand, så det er ikke langt. Kan sikkert komme en tur vi. Passer best i dag eller i morgen etter kl 16. Totalt off-topic, men eksen min bor/bodde i Sørumsand og har/hadde toller. Jeg satt sånn: i fem sekunder før jeg så at du var født i feil årstall! Og da satt jeg sånn: etterpå. 1 Siter
Zera Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Skrevet 13. Januar 2015 Totalt off-topic, men eksen min bor/bodde i Sørumsand og har/hadde toller. Jeg satt sånn: i fem sekunder før jeg så at du var født i feil årstall! Og da satt jeg sånn: etterpå. Hehehe, internet-mind-f**k Siter
Recommended Posts