Gå til innhold
Hundesonen.no

DOBBELUTSTILLING 7-8.2 Exporama, Hellerudsletta


Belgerdama
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Har meldt på 3stk jeg da.

Santos og Cajsa. :P Cajsa skal få gå i unghund, siden jeg har en debutant, som er 2 dager eldre enn Cajsa.

Men valgte likevel å melde Troya på i junior og Cajsa i unghund, fordi Troya har aldri vært i noe utstillingsring, hverken som valp eller junior. Så da blir det greiest på den måten. Så skal bli spennende. :)

Så håper jeg at jeg får noe hjelp av noen rundt ringen der OM jeg skulle være så heldig å få CK på begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<script language="JavaScript" type="text/javascript"></script>

Det er raseklubbene som takker ja eller nei til å være med, så en henvendelse til din klubb vil kunne gi svaret.

Det vet jeg, og derfor lurte jeg enda mer på hvorfor LH ikke var med, da klubben takker ja til alle utstillinger.
Men, de mottok ikke noe mail fra arrangerende klubb pga feil med mailene til NKK.
Det kunne vært rettet opp i, da arrangerende klubber har vært veldig fleksible og hjulpet til med å få inn andre raser som ikke hadde mottatt mailene fra dem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen sende PM linkene? "nysgjerrig"

La merke til at det var ganske mange SH ene dagen. Får dessverre ikke lagt ut link på tlf.

Skal stille Skessa lørdag (men blir der ikke hele dagen) og Skessa og Blaze søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...