Belgerdama Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Skrevet 5. Januar 2015 Noen som skal stille?? Stiller Frost begge dagene. Er fullcertet i følge de nye reglene, men går for gull. Hihi. Siter
Guest Jonna Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Skrevet 5. Januar 2015 Skessa er påmeldt begge dager, og Blaze en dag Siter
Justisia Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Skrevet 5. Januar 2015 LH'n får ikke være med i år de ser jeg ... Lurer på hvorfor. Siter
SFX Skrevet 21. Januar 2015 Rapporter Skrevet 21. Januar 2015 LH'n får ikke være med i år de ser jeg ... Lurer på hvorfor. Det er raseklubbene som takker ja eller nei til å være med, så en henvendelse til din klubb vil kunne gi svaret. 1 Siter
Sasha&Kiara Skrevet 26. Januar 2015 Rapporter Skrevet 26. Januar 2015 Har meldt på 3stk jeg da. Santos og Cajsa. Cajsa skal få gå i unghund, siden jeg har en debutant, som er 2 dager eldre enn Cajsa. Men valgte likevel å melde Troya på i junior og Cajsa i unghund, fordi Troya har aldri vært i noe utstillingsring, hverken som valp eller junior. Så da blir det greiest på den måten. Så skal bli spennende. Så håper jeg at jeg får noe hjelp av noen rundt ringen der OM jeg skulle være så heldig å få CK på begge Siter
Sasha&Kiara Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Skrevet 1. Februar 2015 7 voksne begge dager. Blir nå en finfin debut for Troya gullet Siter
Guest 2ne Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Skrevet 1. Februar 2015 Påmeldt søndag, har ikke oppmøte før kl. 13 - det er uvant det Siter
Snøfrost Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Skrevet 1. Februar 2015 Kan noen sende PM linkene? "nysgjerrig" Siter
Justisia Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Skrevet 1. Februar 2015 <script language="JavaScript" type="text/javascript"></script> Det er raseklubbene som takker ja eller nei til å være med, så en henvendelse til din klubb vil kunne gi svaret. Det vet jeg, og derfor lurte jeg enda mer på hvorfor LH ikke var med, da klubben takker ja til alle utstillinger. Men, de mottok ikke noe mail fra arrangerende klubb pga feil med mailene til NKK. Det kunne vært rettet opp i, da arrangerende klubber har vært veldig fleksible og hjulpet til med å få inn andre raser som ikke hadde mottatt mailene fra dem også. Siter
Guest Jonna Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Skrevet 1. Februar 2015 Kan noen sende PM linkene? "nysgjerrig" La merke til at det var ganske mange SH ene dagen. Får dessverre ikke lagt ut link på tlf. Skal stille Skessa lørdag (men blir der ikke hele dagen) og Skessa og Blaze søndag. Siter
Sasha&Kiara Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Skrevet 1. Februar 2015 http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=150115 Søndag http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=150110 Lørdag Siter
Recommended Posts