SunsetYang Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Skrevet 30. Desember 2014 Kan katter få innbilt drektighet/graviditet?Katten min på 7 mnd har den siste uken blitt mer kjælen (krever oppmerksomhet 24/7), nøler med å hoppe ned av ting, har fått mindre opptrukket buk, og er litt hoven rundt pattene - man kjenner at hver enkelt buler litt ut. Drikker og spiser like mye som normalt. Og så snoker hun noe sinnsykt, legger seg i skuffer og vesker osv.. Skjønner ikke hva det kan være, siden hun er innekatt (skal kastreres når hun får ettårsvaksinen) og bare blir luftet i bånd.. Siter
mushi Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Skrevet 30. Desember 2014 Hvorfor ikke kastrere nå? De kan kastreres fra 3-4 mndrs alder. Høres ut som katten har løpetid, kan vare leeeeenge. Siter
SunsetYang Skrevet 30. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2014 Hun kastreres da rett og slett fordi de har pakkepris på det + chip Er ikke noen fare for at hun klarer å snike seg ut, så da har det ikke noe å si. Løpetid kan vi leve med Siter
Gjest Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Skrevet 30. Desember 2014 Hun kastreres da rett og slett fordi de har pakkepris på det + chip Er ikke noen fare for at hun klarer å snike seg ut, så da har det ikke noe å si. Løpetid kan vi leve med Vi har pakkepris på det i kjeden av klinikker jeg jobber, men man må ikke gjøre begge deler på likt. Siter
SunsetYang Skrevet 30. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2014 Vi har pakkepris på det i kjeden av klinikker jeg jobber, men man må ikke gjøre begge deler på likt. Åå? Var slik jeg forsto det, men da får vi gjort det snart da Siter
Snøfrost Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Skrevet 30. Desember 2014 Bare for å svare på spørsmålet ditt, ja katter kan bli pseudodrektige. Men sjelden jeg har hørt om veldig uttalte tegn på dette. Det forekommer hvis katten har fått eggløsning under løpetiden og/eller blitt paret uten å ha blitt drektig. Hvis hun virker veldig annerledes og/eller blitt merkbart større i buken ville jeg vært veldig på vakt med tanke på livmorbetennelse. 1 Siter
SunsetYang Skrevet 30. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2014 Hun er ikke blitt såå mye større, bare nok til at jeg merker det når jeg tar på henne - sjekker henne to ganger i uken for å gjøre veterinærbesøk og håndtering ved behov enklereHun vasker seg heller ikke mer enn normalt, men skal være på vakt Siter
Snøfrost Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Skrevet 30. Desember 2014 Hun er ikke blitt såå mye større, bare nok til at jeg merker det når jeg tar på henne - sjekker henne to ganger i uken for å gjøre veterinærbesøk og håndtering ved behov enklere Hun vasker seg heller ikke mer enn normalt, men skal være på vakt Da er hun nok pseudodrektig Har hatt begge deler på katt selv mens jeg var aktiv oppdretter. Men var ikke så vanlig med noen av delene. 1 Siter
Recommended Posts