Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny bruker: søker middels stor kamerat

Recommended Posts

Skrevet

Siden så mange av dere er enige i DSG, så må jeg nok prøve å få hilst på noen og dra på et treff en gang :)

BT ser veldig lik ut DSG! Men siden det virker som er er litt enklere å komme i kontakt med oppdrettere her til lands eller Danmark og sverige, så er kanskje DSG et bedre alternativ for meg :)

Edit: Fant faktisk en svensk oppdretter(?) som driver med både BT og DSG :P

Tror det er flere svensker som driver med begge rasene, ja. F eks Sofalex startet vel opp med DSG, men har gått mer over til BT etter hvert.

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er jo helt umulig å velge når det er så mange raser!

Akkurat korthåret collie vil jeg regne som stor hund hvor hannhund lett kan være 60cm som min "lille" og jeg har tilgode å se en under 40cm. Selvom rasen ellers passer fint

Når ta skriver helst under 40cm syntes jeg det er spesielt å skrive op en rase som er minst 50cm. Uansett om du regner det som middels.

Skrevet

Jeg var sammen med en DSG nå i juleferien. Vanvittig kosete, aktiv, snill og spretten hund. Av den litt langbente typen. Fikk veldig sansen for den, jeg :) Der er det jeg har å bidra med. Hehe.

Skrevet

Jeg var sammen med en DSG nå i juleferien. Vanvittig kosete, aktiv, snill og spretten hund. Av den litt langbente typen. Fikk veldig sansen for den, jeg :) Der er det jeg har å bidra med. Hehe.

Bare fint med positive opplevelser med rasen, for da får jeg jo bare mer lyst på :D

Skrevet

Bare fint med positive opplevelser med rasen, for da får jeg jo bare mer lyst på :D

Men hun var ganske intens da. Veeeeeldig kosete og glad i folk. Man må i så fall like den typen atferd dersom det er typisk rasen :)