Veronica O Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Jeg trenger sårt noen forslag til kennel navn. Jeg har et par i hodet mitt, men syntes de "klinger" så dårlig sammen med valpenavn :/ Oppdrettet gjelder bruksvarianten av Groenendael. Jeg vil om et par uker ha kull nr 2 hjemme, dette kullet er mitt men vil bli registrert på Nanduhria - siden jeg er såååå ubeslutsom og treg Siter
Justisia Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Første tanke var jo ToughEnough, men det er jo alt et oppdrett som heter det. Men TeamTough er det ikke noen som har, og da kunne du jo hatt TeamTough og så brukt Enough som "mellomnavn", f.eks TeamTough Enough Adrenalin, TeamTough Enough Power osv. 1 Siter
Guest Michellus Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Men hva med High Limits da Kennelnavn er vanskelig! Siter
LinL Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Det må jo virkelig være noe som reflekterer over flotte sorte diamanter Gosj jeg liker den type belger altså! 1 Siter
Veronica O Skrevet 20. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Desember 2014 Første tanke var jo ToughEnough, men det er jo alt et oppdrett som heter det. Men TeamTough er det ikke noen som har, og da kunne du jo hatt TeamTough og så brukt Enough som "mellomnavn", f.eks TeamTough Enough Adrenalin, TeamTough Enough Power osv. Var det jeg hadde i tankene for noen år siden, men etter å ha hatt det som webside i noen år, så er jeg ikke like fornøyd lenger Men hva med High Limits da Kennelnavn er vanskelig! Det er det ene alternativet jeg har satt opp, men syntes det klinger dårlig sammen med "valpenavn".. Mulig jeg overtenker på dette Jaaaa, det er gørr vanskelig! Det må jo virkelig være noe som reflekterer over flotte sorte diamanter Gosj jeg liker den type belger altså! Har tenkt den tanken jeg også og jeg ser ikke for meg at jeg noen gang kommer til å bytte rase, men hva hvis atte det skulle skje en gang, så er det litt kjipt å ha "låst" det på fargen liksom? Hehe, må nesten si meg enig i det siste asså 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Skrevet 20. Desember 2014 Men gjør det noe om du låser deg på farge? Det vil jo uansett si noe om historien til oppdrettet, hva du startet med 2 Siter
Guest Yellow Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Skrevet 20. Desember 2014 Ang. sort diamant: http://nn.wikipedia.org/wiki/Carbonado Så må du ha en av hvert kjønn som må hete Dael Groenen og Gro Enendael. Siter
Veronica O Skrevet 26. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Desember 2014 Men gjør det noe om du låser deg på farge? Det vil jo uansett si noe om historien til oppdrettet, hva du startet med Egentlig ikke, når du sier det på denne måten Ang. sort diamant: http://nn.wikipedia.org/wiki/Carbonado Så må du ha en av hvert kjønn som må hete Dael Groenen og Gro Enendael. Carbonado var litt kult egentlig 2 Siter
Teserere Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Skrevet 26. Desember 2014 Egentlig ikke, når du sier det på denne måten Carbonado var litt kult egentlig Kult medkennelnavn som har (skjult) betydning. Carbonado var stilig! 1 Siter
xxx12345 Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Skrevet 26. Desember 2014 Og noen vil kanskje lese det som en variant av karbonade.. 6 Siter
Veronica O Skrevet 26. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Desember 2014 Og noen vil kanskje lese det som en variant av karbonade.. Eller Carbonara som gubben her sa 1 Siter
maysofie Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Karbonatom ble det her ; 1 Siter
Recommended Posts