Belgerdama Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Skrevet 21. Desember 2014 Da er vi oppe og klare for tur. Får håpe solen viser seg idag☺️ Siter
Belgerdama Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Skrevet 21. Desember 2014 Tusen takk for en flott tur alle sammen To terver sover godt her hjemme nå. Koselig å møte dere alle. Siter
SånnCirka Skrevet 21. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Desember 2014 Ja, tusen takk for fin tur Var hyggelig å møte en så fin gjeng 1 Siter
ElisabethHH Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Skrevet 21. Desember 2014 Det var veldig koselig, ja Håper vi får til flere turer! 1 Siter
Belgerdama Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Skrevet 21. Desember 2014 Det må vi få til. Så mange fine hunder. Ti sorte nøster som var såå søte da. Siter
SånnCirka Skrevet 25. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Desember 2014 Hei alle! Jeg vil bare informere om at min kjære Vega begynte å hoste i går. Jeg vet ikke hvor lenge hun har vært smittsom eller hvor hun har fått smitten fra, så de som har hunder som var med på treffet burde følge med for kennelhoste da Vega kan ha vært smittsom på møtedagen. Siter
lenny Skrevet 25. Desember 2014 Rapporter Skrevet 25. Desember 2014 Hei alle! Jeg vil bare informere om at min kjære Vega begynte å hoste i går. Jeg vet ikke hvor lenge hun har vært smittsom eller hvor hun har fått smitten fra, så de som har hunder som var med på treffet burde følge med for kennelhoste da Vega kan ha vært smittsom på møtedagen. Stakkars Vega, håper hun er snark frisk igjen. Lenny ser og høres ok ut, men vi følger med. Siter
ElisabethHH Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Skrevet 26. Desember 2014 Så kjipt, god bedring til Vega! Foreløpig ser det fint ut her i alle fall. Og ikke minst, lykke til SånnCirka. Å holde en valp rolig i noen uker er nok kjipt for deg også. Siter
SånnCirka Skrevet 26. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Desember 2014 Så kjipt, god bedring til Vega! Foreløpig ser det fint ut her i alle fall. Og ikke minst, lykke til SånnCirka. Å holde en valp rolig i noen uker er nok kjipt for deg også. Takk for det! Blir en del hodetrening, og det hjelper jo heldigvis håper dere andre slipper unna! Siter
Belgerdama Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Skrevet 28. Desember 2014 Det kan forklare hvorfor Frost begynte å hoste i natt. Da er nok han også smittet. Siter
SånnCirka Skrevet 8. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2015 Vega hostet kun i 2 dager, og viste ingen andre symptomer enn hoste. Så er usikkert om det var kennelhoste eller ikke, men det kan jo tyde på at det var det, iom at Frost hostet også i ettertid. Nå har hun hvertfall vært helt symptomfri i 2 uker, så hun er både frisk og smittefri nå :-) Siter
Belgerdama Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Skrevet 8. Januar 2015 Frost hostet kun i 1 dag og et host dag 2. Ikke noe etter det. Så vi er rett og slett usikre på om det var det eller at han satte elghår i halsen da han tygget på et elgbein i samspill med den fæle kulda der oppe. Cina har ikke vist noe tegn. Han er fin i form, spiser og viser i gen tegn til noe annet. Siter
ElisabethHH Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Skrevet 8. Januar 2015 Så bra! Kanskje vi kunne fått til en tur snart, da. 1 Siter
lenny Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Skrevet 8. Januar 2015 Så bra! Kanskje vi kunne fått til en tur snart, da. Meget gjerne Siter
SånnCirka Skrevet 9. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Jeg og Vega er med på en tur til hvertfall For oss passer det ikke i helgen og neste helg, og heller ikke mandager og onsdager da vi er på kurs men utover det passer det når som helst. 1 Siter
ElisabethHH Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 24. eller 25. kanskje? Evt. siste helgen i mnd. Denne gangen kan vi jo ta det mer i Knapstad/Tomter/Askim-området - bare å foreslå steder! Det er veldig fint på Ekebergåsen/Ulvåsen f.eks., men vet ikke helt hvordan det er med parkering... Eller, man kan parkere ved toget og gå et lite stykke, men mulig det finnes noe nærmere (skal sjekke). Hvor lange turer går dere på for tiden forresten, dere med valper? Bilbo som alltid ble sliten og begynte og legge seg ned etter en times tid klarer nå helt fint å henge med i 2-3 timer en gang i blant uten å bli utslitt i hvert fall. 1 Siter
SånnCirka Skrevet 9. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Begge forslag passer for meg såvidt jeg vet :-) Vi går inntill en time, litt etter dagsformen til Vega og terreng. Siter
Belgerdama Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Bare å rope ut når dere har funnet et sted og tid. Vi er med Siter
SånnCirka Skrevet 10. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2015 Oppdaget nå at den 24. har vi bytrening på valpekurset, så da passer ikke den 24. Men vi kan prøve på den 25. litt utpå formiddagen? 1 Siter
Belgerdama Skrevet 10. Januar 2015 Rapporter Skrevet 10. Januar 2015 25 er en bra dag for oss. Har ungefri? Siter
lenny Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 25.1. passer for oss også. Bare si ifra hovr dere vil møtes, så er vi med. Siter
ElisabethHH Skrevet 18. Januar 2015 Rapporter Skrevet 18. Januar 2015 Skal vi fastsette sted og tidspunkt også? 25. går for øvrig fint for meg også, men kan (igjen) ikke garantere at jeg kan dersom jeg må kjøres noe sted Ulvåsen innebærer som sagt å gå 5 (kanskje 10? Har ikke tatt tiden) minutter i bånd fra togstasjonen til skogen... Men det er bare å foreslå andre steder om noe annet passer bedre. Tidspunkt er egentlig det samme for meg. Går vi her i området møter vi nesten garantert ingen uansett tid, men går vi i mer folksomme områder er det sikkert greit å ta det litt tidlig. Noen tanker, @Belgerdama, @lenny og SånnCirka (går ikke an å tagge deg)? Siter
Belgerdama Skrevet 18. Januar 2015 Rapporter Skrevet 18. Januar 2015 Hei. Jeg har yngstemann med kraftig halsbetennelse denne helga så må flytte bursdagen hans til helga. Så vi får desverre ikke gått den 25 Siter
lenny Skrevet 19. Januar 2015 Rapporter Skrevet 19. Januar 2015 Vi må dessverre også trekke oss. Vi skal til Oslo på søndag og jeg vet ikke når vi er tilbake. Ellers hadde vi tid på lørdag, så hvis en av dere har lyst på en liten tur/leketreff da, så er vi med. Siter
Recommended Posts