Evelina Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 Noen som har forslag på noen bra trekkseler? Gjerne bilde og info , pris og hvor man kjøper det? Hadde en dårlig en som bare røyk av kroken på så er viktig at selen er sterk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iggy Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 Troll sin nomesele er kjempegod. De har kampanje akkurat nå også. 379,- om jeg husker rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelina Skrevet 3. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 Ååå hvor da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 Kommer veldig an på hvilken hund du har? Nomeseler som ikke syes på mål passer gjerne ikke til alle, det varierer litt fra merke til merke hvilke type hunder de passer til. Om hunden din passer i selen så synes jeg breeders sin er veldig grei ifht pris. Enkel, men grei og solid. Hadde til malamutene. Bjørkis sine er også gode, dog synes jeg ikke de er fult så solide som en del andre, men de duger. Bjørkis kan jo også tilpasses om hunden ikke passer inn i standard str. Mr koppel sine er gode, veldig solide og fin pris, syes på mål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelina Skrevet 3. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 Hehe skrev feil så jeg først nå. Mente trekkbelte på eieren. Sånn man kan feste båndet til hunden på sånn at begge armene er ledige. Synes det er så praktisk siden jeg sveiver med armene sånn mens jeg går tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelina Skrevet 3. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 Men jeg lurer også på trekksele så det går bra med svar både på trekksele og trekkbelte. bare litt trøtt her jeg sitter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelina Skrevet 3. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 Trekksele og trekkbelte hører jo også litt tilsammen. Jeg bruker en sånn er. denne http://www.zooper.no/produkt/hund/tur-og-hage/non-stop-trekkbelte . Har en sånn en men skal kjøpe en ny trekkbelte til å ha liggende i bilen fordi jeg glemmer beltet ellers. Ha ha. Men jeg er usikker på om jeg skal kjøpe en lik eller prøve noe annet. Det var ikke non stop sin som røyk men en billig utgave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2014 Baggenbelte! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelina Skrevet 4. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2014 Hvordan belte er Baggonbelte? Hva er bra med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2014 Jeg er veldig fornøyd med Non Stop sitt, det passer meg mye bedre enn Baggen sitt. Store forskjellen på den er at Baggen har strikk innvendig så du har demping i selve beltet og trenger da ikke strikk i båndet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2014 Jeg bruker Zero DC på mine, og er veldig fornøyd med den Link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts