Siri Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2014 Når jeg lukter i Noras munn er det ikke noe særlig "ulukt". Ganske tydelig forskjell på ånden deres. Jeg har aldri kjent dårlig ånde fra mine briarder (at skjegget tidvis lukter snakker vi ikke om... ), men chihuahua'ene og bedlingtonen derimot *urk*. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2014 Jeg har aldri kjent dårlig ånde fra mine briarder (at skjegget tidvis lukter snakker vi ikke om... ), men chihuahua'ene og bedlingtonen derimot *urk*. Hverken Noah eller Hermine har dårlig ånde - puddelen derimot har dårlig ånde - litt bedre nå etter tannfellinga, men under tannfellinga så var jeg klar for å omplassere bikkja. Det lukta altså så inn i g...ræ.a vondt - selv når bikkja stod på gulvet å pesa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2014 Emma har veldig dårlige tenner og har alltid hatt det, og hun har dårlig ånde. Typ sånn... Avførings-ånde. Miste-matlysten-ånde. Osv. Men hun har også alltid hatt det utrolig trangt imellom tennene. Typisk småhund-problem. My har aldri hatt noe problemer med tennene, er 7år og har aldri fjernet tannstein engang (planlegger det første gang til neste år, hun har bare pittelitt bak) og har ikke dårlig ånde. Men hun har ikke så deilig ånde at jeg vil ha henne sittende å pese meg i fjeset innendørs, for da lukter ingen hunders ånde noe godt Klam, varm hundeånde på seg.. Nei æsj. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2014 Men hun har ikke så deilig ånde at jeg vil ha henne sittende å pese meg i fjeset innendørs, for da lukter ingen hunders ånde noe godt Klam, varm hundeånde på seg.. Nei æsj. Jeg er veldig vár på lukter og sånt, men jeg merker aldri noe dårlig lukt selv om mine sitter og peser rett ved siden av meg faktisk . Kanskje jeg bare har litt selektiv luktesans :lol:. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 5. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2014 Emma har veldig dårlige tenner og har alltid hatt det, og hun har dårlig ånde. Typ sånn... Avførings-ånde. Miste-matlysten-ånde. Osv. Men hun har også alltid hatt det utrolig trangt imellom tennene. Typisk småhund-problem. My har aldri hatt noe problemer med tennene, er 7år og har aldri fjernet tannstein engang (planlegger det første gang til neste år, hun har bare pittelitt bak) og har ikke dårlig ånde. Men hun har ikke så deilig ånde at jeg vil ha henne sittende å pese meg i fjeset innendørs, for da lukter ingen hunders ånde noe godt Klam, varm hundeånde på seg.. Nei æsj. Jeg er veldig vár på lukter og sånt, men jeg merker aldri noe dårlig lukt selv om mine sitter og peser rett ved siden av meg faktisk . Kanskje jeg bare har litt selektiv luktesans :lol:. Jeg kjenner lukte om Ida sitter i nærheten å puster mot meg haha Nora kan sitte å puste meg i trynet uten at jeg merker noe. Idag har jeg gått til innkjøp av tannkrem og noe grønne greier som skal i drikkevannet. Krysser fingrene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 5. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2014 Da har vi pusset tennene for første gang og det var ekkkkkkeeelt synes Ida. Fy, håper ikke det er det vi må forsette med resten av livet for å ha bedre ånde haha Men blir vel lettere etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2014 Som de andre sier så er det IKKE normalt med så dårlig ånde. Høres ut som om noe er galt ja.. Spesielt hvis det har endret seg i det siste. Kan være lurt å ta tannrøntgen, kan være at røttene råtner selv om kronene ser greie ut. Til vet'en er mitt tips! Mine sin ånde lukter ingenting! Men begynner å lukte litt om jeg ikke pusser tennene deres på noen uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mene Skrevet 19. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2015 Orapup her: https://www.orapup.com/ Hvordan er ph-en i magen, gult oppkast ofte? Kan være at det er ok med litt ph-stabilisator nedi der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts