Perfect Image Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2014 Lille Vienna ser seg etter et forvert hjem der hun får utfoldet seg fysisk og psykisk. Gjerne utstillingsinteressert, men ikke noe krav. Hun er per dags dato 5 uker gammel og vil være klar for å reise til sitt nye hjem rundt den 21 desember. Vi ønsker et godt samarbeid med forvert, og synes at vi har utarbeidet en fin forvertavtale som tar vare på alle parter. Helfor vil si 2 kull, vi betaler helsetester og forvert betaler de daglige kostnadene. Hvis det viser seg at vi av en eller annen grunn ikke ønsker å avle på Vienna i fremtiden får forvert henne kostnadsfritt. http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=53898199&fks=53898199&usergroup=60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2014 Familien min hadde jublet. Alle håper jeg får meg Collie en gang Dessverre passer det ikke med stor hund med masse pelsstell Edit: og Nico er for ung.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2014 Lykke til lille Vienna Jeg er grønn av misunnelse på den som får deg i hus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2014 Å da hadde Tetris blitt veldig glad! Men han det får holde at han får en liten tobent bror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts