Synnikken Skrevet 28. November 2014 Rapporter Skrevet 28. November 2014 Jeg har prøvd å komme inn i chatten i dagesvis. Jeg har restartet pcen, logget inn og ut av forumet, prøvd i mozilla, explorer og chrome. Nah, slipper ikke inn Begynner nesten å lure på om jeg er utestengt fra chatten skal jeg være ærlig. printscreen av problemet: Siter
Artemis Skrevet 28. November 2014 Rapporter Skrevet 28. November 2014 Håper at admin ser denne og kan hjelpe deg. Jeg kan i alle fall love deg at du ikke er utstengt fra chatten. 2 Siter
Anette Skrevet 28. November 2014 Rapporter Skrevet 28. November 2014 Jeg har sett på det tidligere, finner ingenting "galt". Jeg kan melde det videre til support om ikke eierne gjør det. Desverre veldig lite på google på feilmeldingen, hadde vært mer logisk om alle fikk den enn bare en person egentlig.. Siter
Anette Skrevet 28. November 2014 Rapporter Skrevet 28. November 2014 Problemet er æøå, skal rapportere det inn og se om de har en fix på det. Midlertidig løst synnøve til synnikken 1 Siter
Recommended Posts