Gå til innhold
Hundesonen.no

Overivering hund når det kommer besøk


Guest Sunspring
 Share

Recommended Posts

Guest Sunspring

Tusen takk for så mange gode tips og råd! :) (Og veldig betryggende å høre at jeg ikke er den eneste som har litt problemer med det)

I jula får vi besøk av en som er hundevant, så benytter sjansen til å oppdra Lexie litt da :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei som først gneldrer som om det skulle vært fanden selv som kom inn døra, før hun plutselig skifter taktikk og gneldrer samtidig som hun prøver å hoppe opp og slikke de i ansiktet.

Når de har klart å få seg frem til sofaen klatrer hun gjerne oppå nakken dems og leker boa i mens hun sleiker og slår med labbene. Det der varer en stund og hun spretter opp igjen hver gang vi plukker henne ned.

Hun veier over 10 kg nå, det ække søtt lengre.

Vi satser på at det går over med alderen eller at folk bare venner seg til det *rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hundene også crazy når det kommer besøk. Men spesielt Shensi lander som regel kjapt og kommer til meg under pleddet igjen. Banzai er totalt blokkert og sprø. Bamse kan mase en god del, men om folk lar han så er det ikke mitt problem :)

Det er noen ytterst få Shensi ikke klarer la være i fred. Feks @Snusmumrikk her inne. Hjelpe meg, hundene blir gale når hun kommer! Vet ikke om jeg tørr la henne møte Banzai egentlig :ermm::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei som først gneldrer som om det skulle vært fanden selv som kom inn døra, før hun plutselig skifter taktikk og gneldrer samtidig som hun prøver å hoppe opp og slikke de i ansiktet.

Når de har klart å få seg frem til sofaen klatrer hun gjerne oppå nakken dems og leker boa i mens hun sleiker og slår med labbene. Det der varer en stund og hun spretter opp igjen hver gang vi plukker henne ned.

Hun veier over 10 kg nå, det ække søtt lengre.

Vi satser på at det går over med alderen eller at folk bare venner seg til det *rødme*

Det er faktisk akkurat sånn det er her også. Litt pinlig når når ikke-hundemenneske-sjefen kom hjem til oss for å ha møte, og han ble angrepet på denne gærne hunden. Heldigvis ikke lønnsforhandlinger eller noe :P Også er hun så himla rask at folk rekker ikke beskytte seg heller. Jeg skulle ha filmet, om det ikke var for at jeg var opptatt med å redde gjestene :teehe:

(Men faktisk så er hun veldig motivert for mat selv med gjester i nærheten, så jeg prøver, men roen varer jo bare så lenge jeg står med godbit i hånden...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...