Gå til innhold
Hundesonen.no

blandingshunden casper og sheltien shakira


caspers'shakira

Recommended Posts

Moren til Casper og en hanhund delte hus så det er meget sannsynlig at den hanhunden er faren. Ellers kom han fra et kull på seks hanvalper som for meg så veldig forskjellige ut. Så jeg er ikke helt sikker, jeg. Får mange responser på hva som han ligner på bl.a schafer(beklager stavemåten er ikke sikker på den), dunker og andre harehunder. Han er ca. 50 cm høy og veier 17 kg så han er altfor liten og spinkel i forhold til de rasene, men jeg er enig at han ligner litt. Alltid gøy å høre hva andre synes han ligner på hehe. Og så til poenget:

Mor: Retriver og Old english sheepdog (hvit lodden nydelig frøken)

Far (den som bodde sammen med mor): Border collie og Irsk setter.

Slenger med ett bilde til av Casper slik at dere kan se hele ham, og glemte å si takk for alle komplimenter, tror det var beskjedenhet. Uansett tusen takk :)

IMG_0186.jpg-for-web-normal.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Moren til Casper og en hanhund delte hus så det er meget sannsynlig at den hanhunden er faren. Ellers kom han fra et kull på seks hanvalper som for meg så veldig forskjellige ut. Så jeg er ikke helt sikker, jeg. Får mange responser på hva som han ligner på bl.a schafer(beklager stavemåten er ikke sikker på den), dunker og andre harehunder. Han er ca. 50 cm høy og veier 17 kg så han er altfor liten og spinkel i forhold til de rasene, men jeg er enig at han ligner litt. Alltid gøy å høre hva andre synes han ligner på hehe. Og så til poenget:

Mor: Retriver og Old english sheepdog (hvit lodden nydelig frøken)

Far (den som bodde sammen med mor): Border collie og Irsk setter.

Slenger med ett bilde til av Casper slik at dere kan se hele ham, og glemte å si takk for alle komplimenter, tror det var beskjedenhet. Uansett tusen takk :o

IMG_0186.jpg-for-web-normal.jpg

hvilke mnd er han født i??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...