Debbie Skrevet 3. November 2014 Rapporter Share Skrevet 3. November 2014 Jeg dro til Ullared, og kom tilbake med 9 kg smågodt Til og med de i kassa reagerte Det er til julegaver, og nå kommer spørsmålet- hva kan jeg pakke de inn i, eller putte de oppi? Min mor liker vin, så lurte på å putte en vinkaraffel full med skolekritt som hun elsker. Men andre ideer, må gjerne romme hvertfall 1,5 kg, ellers blir det fryktelig mange gaver 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 3. November 2014 Rapporter Share Skrevet 3. November 2014 Ei fin lyslykt? Sett en tapebit på, så ikke døra åpner seg og lager godteriskredfare. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 3. November 2014 Rapporter Share Skrevet 3. November 2014 De har lyslykter som åpnes i toppen, så slipper du skredfare! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 3. November 2014 Rapporter Share Skrevet 3. November 2014 Norgesglass kan du jo også bruke. Litt kjedelig kanskje. En sparegris som har åpning i bunnen kan du jo fylle med godis. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 3. November 2014 Rapporter Share Skrevet 3. November 2014 Jeg fikk et slikt "påskeegg" av min kreative mor i år. Nogesglass med limte plastfigurer på lokket med maling over, samt sløyfe på. Finn julefigurer og gjør det samme? Hvertrall fine å bruke til annet i etterkant også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 3. November 2014 Rapporter Share Skrevet 3. November 2014 Fylle ei "vinhøne" med smågodt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Jeg fikk et slikt "påskeegg" av min kreative mor i år. Nogesglass med limte plastfigurer på lokket med maling over, samt sløyfe på. Finn julefigurer og gjør det samme? Hvertrall fine å bruke til annet i etterkant også. De var fine! Og der fikk jeg plutselig litt ideer selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 5. November 2014 Rapporter Share Skrevet 5. November 2014 Mente såklart *Norgesglass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts