Gå til innhold
Hundesonen.no

Reflekskobbel og halsbånd


Recommended Posts

Jeg har tre kobbel fra norsk hundeutstyr uten refleks og to "håndtak", det ene er med refleks fra dem, båndene er kjempe gode :)

Refleksen lyser godt opp når billys treffer det :)

Du kan ringe dem, de er hyggelige på telefonen, var ihvertfall det da jeg ringte dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte et i paracord med refleks fra etsy, liker det veldig godt. God refleks og veier ingenting

veldig god refleks i de!

Men...er ikke de ganske stive? Har et kort bånd i paracord og det er stivt og vondt å holde i dersom hunden blir litt ivrig i båndet.

næh :) alle er stive i starten men de runde er vondere å holde i med ivrig hund av litt størrelse. De flate er derimot utrolig gode etter litt bruk og verken stive eller vondt å holde i :)

Hadde ingen bilder av de jeg har laget i mørket ute faktisk men har et som er tatt inne midt på dagen med blitz og her kan du få et lite inntrykk av refleksen men hadde jo blitt et helt annet resultat hadde bildet vært tatt ute på kvelden.

post-2805-0-58747900-1415048261_thumb.jp

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fant jeg ut hvilket jeg har også. Har vært veldig fornøyd med dette til Odin, og kjøpte til Kovu på salg på Bjerke i år.

http://www.hotdogshop.no/products/karlie-ledebnd-med-refleks

72952_Karlie_ledeb_nd_med_refleks_1.jpg

Det kobbelet har jeg også+ selen i samme serien. Men jeg synes ikke refleksen er så god på den, så jeg har gjerne ekstra refleks på hunden i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...