isbister Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 En boxer med bare 2 frambein.http://youtu.be/7QKeTYOinik. :-o Siter
Red Merle Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Stakkars Fint at de har 'rullestol' til den.. Men det er liksom ikke riktig heller.. Siter
Wentakeri Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Får like vondt av dyret hver gang jeg ser slikt. I mine øyne er det ren skjær egoisme å holde liv i dyr med slike skavanker, og har ingen ting med dyrevelferd i gjøre. Heller tvert om!! Tenker med gru på belastningsskadene stakkaren vil få om ikke altfor lenge. 4 Siter
Kawa Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Synest det er fantastisk at han har eigere som bryr seg så mye om han Han kan ha ett fint liv selv om han ikke er helt som alle andre. Siter
patricia Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Dette er for j......., at menneskelig egoisme og selvgodhet skal få lov å gi slike utslag. Det verste er jo at sånne folk blir hyllet som dyreelskere ! Siter
Lola Pagola Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Synes ikke det er helt riktig jeg heller, men samtidig så ser det ut til at den har det bra, og blir tatt godt vare på. Siter
Recommended Posts