Mackenzie Skrevet 17. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2015 Gratulerer med dagen!Tusen takk! Siter
Mackenzie Skrevet 17. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2015 Så koselige bilder! Tusen takk, det syns jeg og! Hadde vi bare hatt litt bedre tid og fått bedre kvalitet så skulle jeg jammen fått printa dem på lerret og hengt på veggen. Men det får gjøres ved en annen "photoshoot" 1 Siter
Mackenzie Skrevet 21. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2016 Er det virkelig så lenge siden sist vi har oppdatert her?! Jeg kan i det minste legge ut noen nyere bilder, så kan de som er interesserte sjekke ut bloggen vår - som heldigvis er blitt oppdatert noe (bare såvidt) oftere 7 Siter
Mackenzie Skrevet 6. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2017 Jeg er alt for dårlig på å oppdatere denne tråden, but here we go again Kenzie med to av sine sheltievenner; Milo og Mocca. 3 Siter
Recommended Posts