mushi Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Våre hjemlagde julegaver i år vil bestå av plankebiter, tec7 og mosaikk.. Vi skal lage sånne til å sette varme kjeler på. Har du oppskrift? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helianthus Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Våre hjemlagde julegaver i år vil bestå av plankebiter, tec7 og mosaikk.. Vi skal lage sånne til å sette varme kjeler på. Det hadde vi da jeg var liten. Faren min snekret (!!) seksjon og dekorerte med mosaikk Og restene ble til kjeleunderlag. Veldig kult! Håper du legger ut inspirasjonsbilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Har du oppskrift? Oppskrift og oppskrift. .. En firkantet plankebit, mosaikkrester fra jobb og en 4 åring med lim *ler* Mosaikk tåler varme, så de er fine å sette kjeler på , men ryker fort. Derfor limer vi de i en planke og limer gummiknotter under for å beskytte bordet. @Helianthus : jeg vet ikke hvor inspirerende resultatet blir Men det er greit å gi bort en gave "alle" trenger. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts