Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er på jakt etter treningsvest til min datter, hun trener agility og ønsker seg vest til jul eller bursdag :D

Hun blir 10 år i februar, men bruker klær i str 12 år. Hun er lang.

Kunne ev en Gappayvest i minste str funke? De er jo litt store i str da :/

Må være enkelt å ta frem godis og leke :)

Noen tips?

Skrevet

Jeg er på jakt etter treningsvest til min datter, hun trener agility og ønsker seg vest til jul eller bursdag :D

Hun blir 10 år i februar, men bruker klær i str 12 år. Hun er lang.

Kunne ev en Gappayvest i minste str funke? De er jo litt store i str da :/

Må være enkelt å ta frem godis og leke :)

Noen tips?

Husker du min størrelse fra turen vi gikk? Jeg bruker XS i Gappay. Jeg ville nok heller sett på Hurrta sine modeller i mindre str.

• Like 1
Skrevet

Arrak sin new generation i str xs vil nok passe :) De er veldig små i størrelsen og xs er garantert en barnestørrelse eller til en veeeldig liten voksen person. Jeg kommer ikke til å tilby de så mye lengre siden nettbutikken legges ned men det er 30% rabatt hos meg på de nå til det er tomt ved bruk av rabattkoden UTSALG

• Like 1
Skrevet

Husker du min størrelse fra turen vi gikk? Jeg bruker XS i Gappay. Jeg ville nok heller sett på Hurrta sine modeller i mindre str.

Hva tid gikk vi tur? Unskyld at jeg er litt småsenil :D

Skrevet

Arrak sin new generation i str xs vil nok passe :) De er veldig små i størrelsen og xs er garantert en barnestørrelse eller til en veeeldig liten voksen person. Jeg kommer ikke til å tilby de så mye lengre siden nettbutikken legges ned men det er 30% rabatt hos meg på de nå til det er tomt ved bruk av rabattkoden UTSALG

Flott :D Skal inn å se :)

Skrevet

Hva tid gikk vi tur? Unskyld at jeg er litt småsenil :D

Da du bodde bak Bogstad og jeg dro deg opp alle bakkene i Sørkedalen vel. Kjørte deg hjem gjorde jeg å. Tenke å glemme det da *fnys* Du har vel fortrengt det, det var ikke noen snill tur (som vanlig) *ler*

Skrevet

Jeg har sett barn med Berra-vester, så antar at det går. Blant annet hun jenta som går med den lille toypuddelen, som du kanskje har sett på stevner her i området... :D

• Like 1