borderen Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2014 Hei! Har dere sjekket ut DogLab? Bruker dere den? Hva synes dere? Jeg har bestemt meg for å dele litt info bare fordi jeg synes det er et helt genialt verktøy! Doglab er en hundetreningsapp med filmer som viser steg-for-steg hvordan man kan trene på ulike ting. Det er 4 moduler der nå, der en av de er helt gratis. De neste modulene koster ca 14 kr så vidt jeg husker. Altså et ganske billig valpekurs Man kan laste ned filmene offline også, slik at man slipper å streame filmene hver gang. Doglab er basert på positiv trening med fokus på at det skal være gøy å trene hund og å være hund! Søk bare etter "doglab" i appstore eller googlePlay Med norske gründere synes jeg man bør støtte oppunder denne typen utvikling/produkter ved å kjøpe moduler og vise og fortelle til andre i hundenorge. Dette er jo så bra! https://www.facebook.com/doglabapp?ref=br_tf Det er et enkelt og veldig bra sted å starte Anbefaler oppdrettere å tispe valpekjøpere om denne appen! 5 Siter
borderen Skrevet 21. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2014 Det er også litt inspirert av alle diskusjonene rundt treningsmetoder at jeg kom på denne appen. Jeg trener nemlig veldig likt som de gjør i Doglab Siter
MissHeike Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2014 Hun som har kullbror til min hund har denne appen og hun roser den i skyene, men jeg har jo ikke somlet meg til å laste den ned enda, kanskje jeg bare skal gjøre det. Vet du om det er mest gunstig og laste ned på engelsk? Sånn om man vil ha oppdateringer og slikt raskt? 1 Siter
borderen Skrevet 21. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2014 Språk velger du inne i selve appen, så du trenger ikke velge - du får begge deler. Du bare trykker på flagget øverst i høyre hjørne inne i appen for å velge språk Siter
Recommended Posts