Gå til innhold
Hundesonen.no

To kvalpar samstundes - tips..?


Sirius
 Share

Recommended Posts

Nå har det seg slik at eg har fått tilbake eine kvalpen på ubestemt tid grunna sjukdom hjå eigar. Dermed sit eg her med to kvalpar på 3 mnd. Dette er ikkje akkurat noko draumesituasjon for meg, men det må gå på eit vis!

Eg er aleine om arbeidet med hundane og har to vaksne i tillegg. Derfor treng eg alle lure løysingar som de evt kan kome med.

Kva er lurast å gjere om natta for å sikre nattesøvnen min? Korleis skille dei for soving, er bur beste løysinga? Reinsligheit trening, ein og ein ut?

Eg er i full jobb og har for tida mykje ekstra. Eg har ikkje ennå fått noko klart svar kor lenge eigar vert vekk, og om vedkommende er så sjuk at kvalpen må selgast vidare. Eg veit meget lite.

Eit spørsmål eg har stillt meg sjølv er om eg burde ordna ein avlastningsheim for kvalpen? Eller vert det for mykje styr? For hunden tenkjer eg. Med tanke på at eigar kan ringe plutselig i morga å seie ho skal ha den tilbake gjer alt usikkert. Kva hadde de gjort i min situasjon?

Det viktigaste for meg er at kvalpen har det fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at dersom du har mulighet til å finne noen kompetente mennesker (i rasemiljøet kanskje?) som kan ha den ene valpen på ubestemt tid så er det det beste for alle parter.

Angående soving, adskilt av kompostgrind?

Når det gjelder renslighetstrening ville jeg bare tatt med begge ut, evt hatt de i bånd for å hindre herjing når de skal gjøre fra seg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det så enkelt som mulig; lar dem sove der de vil (det blir i praksis sofaen, den ene i fjor havnet i senga :P ) Da roer de seg lettest, og sover natta gjennom.

Ellers lar jeg dem underholde hverandre mest mulig, da får man trøtte valper når kvelden kommer. Lufting er jo greit nok, er jo bare å lempe ut to i steden for en.

Hadde to valper i fjor, og har to nå. Synes *bank i bordet* at det er lettere med to enn en, pga underholdningen de gir hverandre...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...