Gå til innhold
Hundesonen.no

Beardisen Frisbee

Frisbee

Recommended Posts

Skrevet

Starte en tråd på han også da. :) Det kommer nok til å bli mest "tullebilder" for det er bare den type hund han er. Men tenkte å starte tråden med noen oppdtillingsbilder jeg tok i dag. Jada, bakbena kunne vært bedre, men i tilnærma snøstorm var hverken han, jeg eller fotografen særlig tålmodige... :) Det føltes hvertfall surt nok ute.. :oops:

frisbeeutepen.jpg

frisbeeutepen2.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Takk for fine ord om gutten min! FLinke er dere, som tar dere tid til å skrive noen ord :P

Slenger med noen bilder vi tok på agilitytreningen i dag...

Luggen må vekk om han skal klare å se hinderne...

grnnstrikk.jpg

Slalom:

slalom31januar053.jpg

Pauser må man ha...

megogfrisbeepause.jpg

• 9 months later...
Skrevet

Jeg fant ikke den gmle tråden min... Så hvis den skulle dukke opp er det bare å slette den. Har ikke postet noe i den på mange mndr...

Ville bare si at nå har jeg laget en egen side om det som skjedde i helga (at Frisbee bl kåret til Norges morsomste hund). Har skrevet litt dagbok fra lørdag-mandag (noen sprø dager ;) ), lagt inn litt bilder, flere kommer, og lagt link til noe av det sm har vært i aviser og på tv (web- tv klipp fa nyheter og god morgen norge)

Link i signaturen, og på forsiden finner dere link til siden som handler om disse dagene. ;)

Resten av siden vil bli oppdatert snart også.

Guest Just me!!
Skrevet

Homoboy! ;) Frisbee er kjempesøøt, det syns nok Archie og ;)

Again: Masse grattis med seieren, vi heiet og heiet på dere! ;)

Skrevet

I love Frisbee! Jeg har beundret han på hjemmesiden din før, og da jeg så på TV at han vant konkurransen syntes jeg liksom at det var noen jeg kjente som vant! Grattis, dere er så flinke atte!

Skrevet

Han er så nydelig (+ virker kjempefin i gemyttet!) Vil ha flere bilder :)

Takk. jeg synes jo han er herlig i gemyttet. Men han kunne nok bli litt mye for de som ikke liker masse liv og røre :D Masse bilder på hjemmesiden da. Skal bli flinkere til å legge ut her også. :P

Skrevet

Off topic:

Jeg så deg og Frisbee på vikingskipet! Han var utrolig herlig da.. :)

Da er det jo bare å hilse på om du vil, neste gang :)

Takk for gratulasjoner.. :P

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...