Calina Skrevet 2. November 2014 Rapporter Share Skrevet 2. November 2014 Oppmøte kl 9, og kun en valp (min), og to voksne, hvorpå jeg har den ene. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. November 2014 Rapporter Share Skrevet 2. November 2014 Oppmøte kl 9, og kun en valp (min), og to voksne, hvorpå jeg har den ene. Var ikke det veldig få voksne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Var ikke det veldig få voksne? Jo, men slik har det vært i det siste. :-( BSBK var og kun 2 voksne, i stavanger var det 8 på NKK og 2 dagen etter..:-( Nå på Nordisk/Norsk er det 5 valper og 22 voksne. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Hvilke dag er dere? Lørdag Dere er på søndag? Kjedelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 @Alvira Satser på dere kommer til showfinale slik at vi sees på søndag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Lørdag Dere er på søndag? Kjedelig Ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 @Alvira Satser på dere kommer til showfinale slik at vi sees på søndag! Hehe, takk for tilliten! Har mine tvil på om det skjer altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Vi er nok der store deler av helgen, men antageligvis mest rundt LP-ringen i gamlehallen med Dill på slep for sosialisering. Lykke til alle som skal stille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Vi er nok der store deler av helgen, men antageligvis mest rundt LP-ringen i gamlehallen med Dill på slep for sosialisering. Lykke til alle som skal stille Stikk innom ring 1 på søndag da, jeg vil Dille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Vi er nok der store deler av helgen, men antageligvis mest rundt LP-ringen i gamlehallen med Dill på slep for sosialisering. Lykke til alle som skal stille Du skal være ved ring 4 søndag mellom 9 og 10 for å ta fiiiiine bilder av oss Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Du skal være ved ring 4 søndag mellom 9 og 10 for å ta fiiiiine bilder av oss Hehe Neinei, dere er i ring 1 dere og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Neinei, dere er i ring 1 dere og Nei bare voksen lapphund der. Valpene går for annen dommer i ring 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Nei bare voksen lapphund der. Valpene går for annen dommer i ring 4 Lalalalalaaaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 @Enits og @ingvildoline Jeg kan i alle fall love dere at jeg ikke er på utstillinga søndag kl 9. Eller 10 Sorry Men vi kan klare litt Dilling, Ingvild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 @Enits og @ingvildoline Jeg kan i alle fall love dere at jeg ikke er på utstillinga søndag kl 9. Eller 10 Sorry Men vi kan klare litt Dilling, Ingvild Jammen vil du ikke ha med deg utstillingsdebuten vår? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 @Enits og @ingvildoline Jeg kan i alle fall love dere at jeg ikke er på utstillinga søndag kl 9. Eller 10 Sorry Men vi kan klare litt Dilling, Ingvild Vi har oppmøte kl 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Jammen vil du ikke ha med deg utstillingsdebuten vår? Jo, men jeg har enda mer lyst til å sove litt på morgenen for første gang på en evighet Vi har oppmøte kl 12 12 klarer jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts